donderdag 29 september 2016

Week 2

Zondag:
We hadden afgesproken dat we elkaar zondag, via Skype, zouden spreken, doordat het op de vrijdag niet door kon gaan.
Als eerst hebben we het gehad over Linda, die dus waarschijnlijk in ons groepje zou komen te zitten. Roeland had ondertussen gereageerd op de mail van Francisca en verteld dat hij ook geen reactie heeft gekregen van Linda. Hierdoor hebben we besloten, om vooralsnog, zonder haar door te gaan.
Marjolein heeft in vorige week gevraagd aan haar school of er de mogelijkheid is dat we haar school als ´opdrachtgever´ konden hebben. Hier is positief op gereageerd, maar ook dat werkgroep weet niet precies wat ze dan van ons moeten verwachten. Dus hebben we het gehad over de opdracht. Het was lastig om een start te maken. Hierdoor hebben we afgesproken dat we de mindmap verder zouden gaan aanvullen.
Ondertussen was google docs al geopend door Francisca en ook hebben we ervoor gekozen om OneDrive te gebruiken om documenten op te slaan. Marjolein gaat als eerst de documenten op slaan die ze van haar werkgroep op school gaat ontvangen. Als conclusie hebben we de afspraak gemaakt om woensdag weer elkaar te spreken.

Woensdag:
Woensdagavond hebben we elkaar gesproken over de gang van zaken. Zoals afgesproken was de mindmap aangevuld, de belangrijke documenten (door Marjolein) op de OneDrive gezet en deze hebben we alle drie ook voortijdig bekeken.
We hebben afgesproken dat we de informatie op de mindmap in drie categorieën splitsen en dat we elk één categorie voor ons rekening nemen. Vaardigheden door Francisca, tools en vooruitgang door Marjolein en de administratie door mij.
We hebben afgesproken dat we gaan kijken welke vaardigheden steeds worden getoetst en daarna zelf bedenken hoe we willen dat het eruit moet komen te zien. Daarna kijken naar wat we met die vaardigheden willen en welke wij echt belangrijk vinden. Ook gaan we kijken naar welke tools er al bestaan. Kort samengevat, we gaan de mindmap uitbreiden en in details noteren, in eerste plaats voor onszelf.
Dit alles moet woensdag over 2 weken af zijn en volgende week woensdag gaan we kijken hoe ver iedereen is, of we vragen of onduidelijkheden hebben en of het nodig is om elkaar weer via Skype te spreken.
Na afloop van de vergadering heb ik Roeland nog een mail gestuurd over de gang van zaken van ons en dat we een link hebben met ons blog. Hij heeft gereageerd en mij gevraagd of ik door wil geven welke dagen/tijden wij beschikbaar zijn om via adobe connect elkaar te spreken. Antwoord volgt nog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten